Uncategorized @fa
2020-09-28

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران بیست و پنجمین دوره از نمایشگاه بین المللی نفت ایران در تاریخ ۲۱ الی ۲۴ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد گردید که شرکت پارس تن آرا نیز همچون گذشته و سال‌های قبل، با حضور فعال و تاثیر گذار خود جهت ارائه و معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای خود در تولید انواع پوشاک و صنایع نساجی حضور خواهد داشت.
نمایشگاه بین المللی نفت به عنوان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای این صنعت در ایران است که بازدید کنندگان و غرفه داران بیشماری را از سراسر کشور و خارج از کشور جهت ارائه‌ی آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های این صنعت مهم گرد هم می‌آورد. در این نمایشگاه بسیاری از شرکت های معتبر و صاحب نام ایرانی حضور خواهند داشت و به ارائه‌ی خدمات و محصولات خود خواهند پرداخت.

درباره‌ی برگزار کننده‌ی نمایشگاه بین المللی نفت ایران

نمایشگاه بین المللی نفت ایران توسط وزارت نفت هر ساله برگزار می‌شود. این وزارت وظیفه‌ی اعمال اصل مالکیت و حاکمیت ملی ایران بر ذخایر و منابع نفت و گاز، همچنین تفکیک وظایف حاکمیتی از تصدی در اداره و توسعه‌ی صنعت نفت و گاز کشور را برعهده دارد. شرکت ملی نفت ایران از آغاز کار خود در سال ۱۳۳۰ تا کنون توانسته فعالیت‌های مهم و چشمگیری در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مانند اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده‌های نفتی و صادرات آن در کارنامه‌ی کاری خود ثبت کند.
قابل ذکر است که شرکت ملی نفت ایران با تسلط بر دانش و علم خود در حوزه‌ی نفت، و ایجاد و بسط فناوری‌های نو و جدید در این صنعت جایگاه خود را در سطوح بین المللی ارتقاء داده و خود را به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های نفتی مطرح در دنیا با در اختیار داشتن ذخیره‌های عظیم هیدروکربوری در آورد. علاوه بر این در سال ۲۰۱۹ میلادی، شرکت ملی نفت ایران در جایگاه نخست کشف نفت و گاز در جهان قرار گرفته است و این جایگاه اهمیت این رخداد سالانه را بیشتر می‌کند.
یکی از مهمترین سیاست‌های این شرکت ایجاد روابط تجاری مهم منطقه‌ای و همکاری با کشورهای مهم صنعتی در زمینه‌ی‌ تامین انرژی و ایجاد ثبات در بازارهای جهانی نفت است که در پیرو این سیاست‌ها با برگزاری رویدادی سالانه سعی در تسهیل روابط تجاری و نمایش توانمندی‌های خود دارد.

درباره‌ی شرکت پارس تن آرا

این مجموعه فعالیت خود را از سال ۸۶ در زمینه‌ی تولید انواع پوشاک و صنایع نساجی آغاز نموده و در این مدت با حضور در مناقصات و عقد قرارداد با شرکت‌ها و موسسات مختلف اعم از دولتی و خصوصی و کسب رضایت اغلب آن‌ها به فعالیت خود ادامه داده است. همچنین این شرکت عضو رسمی اتحادیه‌ی تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک می‌باشد و دارای نمایندگی رسمی محصولات کارخانجات نساجی بروجرد، زرین پود و نساج پور است که در جهت افزایش کیفیت و تولید پارچه‌ها با استانداردهای بالا و مورد تایید HSE توام با قیمت مناسب فعالیت می‌نماید .
کیفیت محصولات و ارائه‌ی مناسب آن‌ها این شرکت را موفق به عضویت در انجمن ملی استاندارد و انجمن ملی کیفیت ایران نموده است. همچنین با اخذ مجوزهای ISO14001:2004 وISO9001:2008 وISO18001:2007 و HSE Management System standard از موسسه بین المللی SWISS CERT سعی بر آن دارد تا محصولات خود را با استاندارد و کیفیت جهانی تولید نماید. لازم به ذکر است تمامی کالاهای تولیدی این شرکت دارای ایران کد بوده و با شناسنامه و مشخصات ملی تولید می‌شود که قابلیت بررسی این محصولات قبل از خرید در سایت ملی ایران کد وجود دارد.

شرکت پارس تن آرا با حضور فعال خود از سال ۱۳۹۳ در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ایران و برپایی غرفه در این نمایشگاه، حضور فعال و پرر نگی داشته و امسال نیز برای هفتمین سال متوالی با برپایی غرفه در این نمایشگاه سعی در ارائه‌ی آخرین توانمندی‌ها و محصولات خود برای بازدیدد کنندگان از سراسر ایران دارد. غرفه‌ی شرکت پارس تن آرا در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، درب شمالی نمایشگاه بین المللی- فضای باز دور استخر در غرفه‌ی شماره‌ی ۳۶۲۴ برگزار خواهد گردید.

اهمیت شرکت در نمایشگاه بین المللی نفت ایران

همانطور که می‌دانید ایران اولین کشور نفتی و گازی جهان با برخورداری از ۳/۹ درصد از ذخایر نفتی جهان و ۲/۱۸ درصد گاز جهان، از جایگاه ویژه‌ای در این عرصه برخوردار است و در میان کشورهای همسایه و منطقه‌ی خاورمیانه نیز جایگاه پر اهمیت و خوبی در تولید و صادرات نفت و گاز دارد. این عوامل دست به دست هم داده و این نمایشگاه را به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه‌های منطقه‌ای تبدیل کرده است. لذا حضور پر رنگ فعالان و علاقه مندان جهت بازدید و شرکت‌های فعال در این عرصه جهت ارائه‌ی محصولات و خدمات خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اهداف کلی نمایشگاه بین المللی نفت ایران

  • ارائه‌ی آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه‌ی صنعت نفت و گاز
  • گسترش تعامل با سایر کشورها و نیز رقابت با شرکت‌های نفتی مشابه در سطح جهان
  • کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی.
  • آشنایی صنعتگران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نسبت به دستاوردهای نوین این صنعت.
  • عقد قراردادهای بازرگانی در زمینه‌ی مبادله‌ی کالا، خدمات و اطلاعات فنی.
  • توسعه‌ی اشتغال در عرصه‌ی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی.
  • حضور تجار و صنعتگران بین المللی از سراسر جهان در نمایشگاه جهت کمک به توسعه صادرات تولیدات داخلی.
  • کمک به ایجاد بازارهای جدید خارج از کشور جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه‌ی بازارهای هدف.
  • برگزاری سمینارهای مختلف برای تسهیل در نیل به اهداف تعیین شده.
  • معطوف نمودن توجه مدیران تصمیم گیر در سطح کلان در راستای رسیدن به اهداف برنامه‌ی پنج ساله پنجم توسعه و چشم انداز ۲۰ ساله توسعه اقتصادی کشور در بخش نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی.
  • ارتقای جایگاه و موقعیت نمایشگاه در منطقه و جهان، ایجاد انگیزه جهت سرمایه گذاری بخش های مختلف خصوصی، تعاونی و دولتی، داخلی و خارجی در صنایع نفت و گاز.
  • ایجاد حس خود باوری و خود اتکایی ملی در نیروهای متخصص و مدیران و سرمایه گذاران داخلی جهت انجام مطالعات و تحقیقات در زمینه های اکتشاف، استخراج، فرآوری و توزیع و صادرات محصولات.

“ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت قصد دارد با رویکرد تعالی صنعت نفت ایران با اتکا به توان داخلی و مشارکت جهانی خدمات ویژه‌ای را جهت هر چه بهتر معرفی کردن شرکت کنندگان در این نمایشگاه ارائه نماید. امید می‌رود شرکت پارس تن آرا نیز بتواند با حضور فعال خود موفقیت‌ها و موقعیت‌های تجاری بیشتری برای خود رقم بزند.”